Добіг кінця другий етап чемпіонату - Ралі Ворота України. За попередніми підрахунками команда Мегаспорт займає 4у сходинку в міжнародному заліку та 2у в українському. Гонка для пілотів команди відбулась не без пригод.Іван Гонцов та Павло Лихач, після зовсім неочікуваних аварій в перший день - змушені були доїжджати етап по системі супералі. "Прикрий схід в перший день, на третьому допі. Мало того що асфальт мені не дається, так ще й повністю моя вина. Дуже мало часу виділив на тренування та й вирішив їхати як можна швидше. В результаті в"їхав в обійми відбійника. Задачою на другий день було їхати на доїзд любою ціною, хоч накатом, хоч задом. З цією задачою ми справились" - поділився враженнями Іван.
"До асвальту був готовий. Машинка класно налаштована. Перший день їхався напружено. Старався тримати темп. На двох проїздах Учан-СУ було досить слизько, але в обох випадках перші два сектори вигравав з відривами по 3 секунди, а третій зливав - від штурмана вже боліла голова. Все-таки довга траса, але класна. На останньому СУ на спуску в Лівадії вирішив відіграти якусь секунду. Все йшло по плану, але в останньому повороті не вистачило 5 см, і черканув дерево. Мав надію, що фінішую боком-задом крутячись, але ні - тачка зупинилася мордою перед фінішом. З четвертого місця абсолюту впав на 36. В другий день завдання було відіграти максимум, щоб набрати бали в абсолюті. Прийшлося навалювати. Але вже на другому відрізку знов поламалася кнопка перемикання передач вгору. Інколи з 2 на 6 зразу проскакувало. На тому втрачав трохи часу, але вдалося піднятися на 14 сходинку. Такий результат не радує, але очки є. Готуємось до гравію і знов, вчетверте, будемо перепаювати кнопку. Дякую" - розповів про свої пригоди Павло.
Вііанд Андер закінчив перший день на першому місці в класі. На другий день було прийнято рішення їхати на доїзд. "До фінішу доїхали,але нажаль втратили дві позиції. Маєм хороші налаштування на гравій. Після цієї гонки поїдем на тести і будем готуватись до гравійних етапів" - прокоментував Андер.
Яскраву гонку провів Олександр Волкович. Впевнена, безпомилкова їзда і як результат - перше місце в класі. "Ми пересіли з Форда на Опель і це було мудрим рішенням. Опель значно легше налаштувати. Машина більш впевнено тримається траси. І це приносить багато задоволення".